back to top
Utorak, 14 Januara, 2025

Xiaomi se približava rekordnoj vrijednosti dionica: Novi lider na tržištu električnih vozila?

Dijeli

Xiaomi Corp., poznat po revolucionarnom uspjehu u svijetu pametnih telefona, sada bilježi izniman rast zahvaljujući iznenađujućem prodoru na kinesko tržište električnih vozila. Dionice ove kompanije, koje kotiraju u Hong Kongu, ove su godine porasle za više od 100%, približavajući se vrhuncu iz 2021. godine, i to u trenutku kada konkurenti poput BYD-a i Tesle dominiraju tržištem.

Električni uspjeh koji podsjeća na početak s pametnim telefonima

Ulagači Xiaomija vide sličnu priču kao iz 2011. godine, kada je kompanija lansirala svoj prvi pametni telefon i ubrzo postala ozbiljna konkurencija Appleu i Samsungu. Ovaj put, Xiaomijeva limuzina SU7 sa snažnim karakteristikama i pristupačnim cijenama osvaja kinesko tržište električnih vozila.

Kompanija je za ovu godinu postavila cilj isporuke od 130.000 vozila SU7, cilj koji je već dva puta podignut. Očekivanja za 2025. godinu još su ambicioznija, posebno s planiranim lansiranjem električnog SUV-a YU7, koji bi trebao pratiti trend rasta potražnje za većim vozilima u Kini.

Dionice prema rekordnim visinama

Xiaomijev rast u segmentu električnih vozila događa se u trenutku kada se ostali kineski proizvođači, poput Nio Inc. i Li Auto Inc., suočavaju s problemima zbog slabije potražnje. Analitičari predviđaju da će Xiaomijeva ukupna prodaja do 2025. godine više nego udvostručiti, dok bi električna vozila mogla postati ključni pokretač rasta, nadmašujući čak i uspješan segment pametnih telefona.

Strateški koraci i uspješni rezultati

Xiaomi je, koristeći svoju prepoznatljivost među mladim potrošačima, izgradio snažan brend koji spaja tehnologiju, inovativni dizajn i pristupačne cijene. Rast prodaje od 10% u posljednjem kvartalu, iznad očekivanja, pokazuje da su napori kompanije na dobrom putu.

“Xiaomijevo poslovanje s električnim vozilima moglo bi prestići pametne telefone kao ključni pokretač rasta prodaje tvrtke 2025. godine,” istaknuo je analitičar Steven Tseng iz Bloomberg Intelligencea.

Širenje kapaciteta i novi modeli

Xiaomi trenutno ulaže u proširenje svojih proizvodnih kapaciteta. Planirana druga tvornica za električna vozila omogućit će kompaniji da zadovolji povećanu potražnju i poveća isporuke SUV modela YU7, čime će dodatno ojačati svoj položaj na tržištu.

“Mračni konj” tržišta

Kako navodi Shuyan Feng iz Huatai Asset Managementa, Xiaomi je postao “mračni konj” na tržištu električnih vozila, izazivajući početni skepticizam ulagača. No, sada je jasno da kompanija ozbiljno konkurira vodećim igračima, rušeći barijere svojim brzim napretkom i jasnom vizijom razvoja.

Xiaomijeva budućnost sada izgleda svjetlije nego ikad. Ako nastavi ovim tempom, električna vozila mogla bi postati novi ključni simbol uspjeha ove kompanije, kao što su to nekada bili njihovi pametni telefoni.

Čitaj više

Najnovije objave