back to top
Srijeda, 29 Oktobra, 2025

Pepco BH: Diskontni gigant u BiH ostvario rast od 300% u jednoj godini

Dijeli

Pepco BH: Diskontni gigant u BiH ostvario rast od 300% u jednoj godini

Pepco BH – od prve prodavnice do 55 lokacija

Kompanija Pepco BH u rekordnom roku osvojila je bosanskohercegovačko tržište. Nakon što je sličan uspjeh ostvarila u zemljama regiona, Pepco je u Bosni i Hercegovini otvorio prvu prodavnicu u septembru 2023. godine. Danas, nepune dvije godine kasnije, broj podružnica popeo se na 55 širom zemlje, što ovaj diskontni lanac čini jednim od najbrže rastućih u BiH.

Finansijski skok: od gubitka do milionske dobiti

U prvoj godini poslovanja Pepco BH je ostvario prihod od 15,55 miliona KM, ali i gubitak od 715.100 KM. Međutim, 2024. godina donijela je potpuni preokret – prihodi su skočili na 62,28 miliona KM, dok je ostvarena dobit iznosila 1,71 milion KM. Ovaj rezultat pokazuje da je tržište BiH snažno reagovalo na koncept povoljnih cijena i široke ponude.

Zaposlenost i širenje tima

Broj zaposlenih u Pepco BH kontinuirano raste – sa 150 radnika u 2023. na 173 krajem 2024. godine. Očekuje se da će širenje mreže prodavnica otvoriti nova radna mjesta i dodatno osnažiti maloprodajni sektor u BiH.

Šta Pepco nudi kupcima u BiH?

Pepco je poznat kao diskontni lanac sa raznolikom ponudom, koji potrošačima donosi širok izbor proizvoda po pristupačnim cijenama:

  • dječja, ženska i muška odjeća

  • donje rublje i modni dodaci

  • igračke i kućni namještaj

  • dekorativni proizvodi i ukrasi

  • kućanski tekstil i sezonski artikli

Ova kombinacija povoljnih cijena i raznovrsne ponude učinila je Pepco jednim od najposjećenijih maloprodajnih lanaca u BiH.

Dio međunarodne grupacije

Pepco BH je podružnica PEPCO Holdinga sa sjedištem u Poznanju, Poljska. Na čelu bh. podružnice nalazi se direktor Tomislav Bekavac, dok funkcije izvršnih direktora obavljaju Marina Bajić i Stanko Marcin Andrzej.


Zaključak

U samo godinu dana Pepco BH je prošao put od novog igrača na tržištu do maloprodajnog giganta sa milionskom dobiti. Sa širenjem mreže i rastom potrošnje, ovaj diskontni lanac će vjerovatno i u narednim godinama nastaviti da oblikuje maloprodajnu scenu Bosne i Hercegovine.

Čitaj više

Najnovije objave