Coca-Cola se našla na udaru kritika zbog svoje povezanosti s Izraelom usred sukoba u Gazi. Kompanija se suočava s rastućim nezadovoljstvom potrošača i pozivima na bojkot svojih proizvoda.
Pokušaji distanciranja
Kako bi ublažila negativne reakcije, Coca-Cola poduzima korake za distanciranje od političkih kontroverzi. Međutim, kritičari tvrde da ove mjere nisu dovoljno odlučne niti jasne u osudi sukoba, što dodatno pogoršava situaciju.
Reakcije javnosti
Mnogi potrošači smatraju da Coca-Cola treba zauzeti jasniji stav i konkretno djelovati kako bi dokazala svoju neutralnost i posvećenost miru. Pitanje je hoće li trenutni pokušaji distanciranja rezultirati većim bojkotom ili će kompanija uspjeti vratiti povjerenje svojih kupaca.
Ostaje za vidjeti hoće li Coca-Cola uspjeti smiriti nezadovoljne potrošače i prebroditi ovu krizu ili će se suočiti s dugotrajnim posljedicama bojkota.
Pogledajte reklamu koja je izazvala (novi) gnjev…