back to top
Utorak, 3 Decembra, 2024

Brčko ima dobre potencijale za razvoj turizma

Dijeli

Direktorica Turističke organizacije Brčko distrikta BiH, Ivana Damjanović, izjavila je danas da je formiranje kadrovske strukture unutar te organizacije ključni preduslov za dalji razvoj turizma u Brčkom.

– Skupština Distrikta nam je dala saglasnost na izmjenu i dopunu finansijskog plana, tako da ćemo vrlo brzo raspisati javni konkurs za popunjavanje kadrovskih pozicija. Turistička organizacija će imati dva sektora: sektor za opšte, pravne i finansijsko-administrativne poslove i sektor za razvoj i promociju turizma. Ovi sektori će se baviti promocijom turističkih proizvoda, organizovanjem manifestacija i pripremama za sajmove. Stručnjaci će biti angažovani u oba sektora kako bismo što bolje odgovorili na zahtjeve i očekivanja. Od Turističke organizacije se očekuje mnogo – izjavila je Damjanović.

Usvajanje Strategije razvoja turizma

Dodala je da se usvajanje nedavno predstavljene Strategije razvoja turizma Brčko distrikta očekuje do kraja septembra, čime bi se krenulo sa intenzivnijim korištenjem turističkih potencijala Distrikta.

– Očekuju nas pripremne aktivnosti u vezi sa Svjetskim danom turizma, konferencije i saradnje s drugim turističkim organizacijama. Također, posebnu pažnju moramo usmjeriti na unapređenje partnerstva i koordinaciju svih aktera u sektoru turizma – navela je Damjanović.

Turistički potencijali Brčkog

Govoreći o turističkim potencijalima Brčko distrikta, Damjanović je istakla povoljan geografski položaj, prelijepu prirodu i bogato kulturno-historijsko nasljeđe, što sve zajedno čini dobru predispoziciju da ovaj grad postane atraktivna turistička destinacija.

– Rijeka Sava i planina Majevica su neizostavni potencijali. Nautika na rijeci Savi, planinarenje, vožnja kvadovima, bogata gastronomska ponuda, konzumacija vina, kuglanje, izletničke destinacije, arhitektura, kultura i tradicija naših sela. Sve ovo, ali i mnogo drugih sadržaja, potrebno je dobro povezati, plasirati kroz marketinške kampanje i razviti svijest o onome što imamo – kaže Damjanović.

Planiranje turističkih tura

Turistička organizacija planira organizovanje turističkih tura – poludnevnih, dnevnih i trodnevnih, u zavisnosti od želja posjetilaca.

Unapređenje turističke ponude

Damjanović zaključuje da su kratke, ali česte manifestacije odlične za unapređenje ponude. Konferencije i sajmovi su idealni za uspostavljanje kontakata, razmjenu iskustava i privlačenje pažnje na grad.

Čitaj više

Najnovije objave