Jedanaesto izdanje OREA Art Marketa, održano 9. novembra u Domu mladih Skenderija, ponovo je dokazalo da kreativna scena Bosne i Hercegovine i regiona može biti mnogo više od tržišta – može biti motor promjene, zajednica koja daje i mjesto gdje se umjetnost i društvena odgovornost prirodno spajaju.
Ovaj celodnevni događaj okupio je 44 izlagača iz svijeta umjetnosti, mode, dizajna, prirodne kozmetike i gastronomije, a hiljade posjetilaca uživale su u atmosferi koja je spojila lokalnu kreativnost, održivost i humanitarni karakter.
Više od marketa – 15.000 KM za djecu oboljelu od raka
Kroz prodaju ulaznica, donacije i izdvojeni dio prihoda izlagača, te zahvaljujući podršci Crvena Jabuka Marketa, prikupljeno je više od 15.000 KM za Roditeljsku kuću Udruženja “Srce za djecu oboljelu od raka”.
Ovim iznosom, ukupna sredstva prikupljena kroz sva izdanja OREA Art Marketa sada iznose impresivnih 109.000 KM, što potvrđuje da ovaj događaj ima stvarni, dugoročni utjecaj na lokalnu zajednicu.
Dan posvećen kreativnosti, održivosti i zajedništvu
OREA Art Market tradicionalno donosi bogat program – i ovog puta nije izostalo kreativnih kutaka za djecu, edukativnih zona, gastronomske ponude i sadržaja koji promovišu kulturu stvaranja.
U skladu s misijom održivosti, tokom cijelog dana prikupljani su reciklabilni materijali uz podršku partnera Eko život d.o.o., a Porsche Sarajevo je dodijelio nagradu kompaniji Tochak za najbolji održivi koncept, što je dodatno naglasilo važnost zelenih praksi.
Premijera održive modne kolekcije Eterna
Posebnu pažnju privukao je i prvi drop Eterna kolekcije, održivog modnog projekta brenda OREA.
Radi se o unisex capsule kolekciji izrađenoj isključivo od viškova tekstila i lokalno nabavljenih materijala.
Cilj: pokazati da moda može biti odgovorna, cirkularna i lokalna.
Materijali za kolekciju potpisuju istaknuti bh. brendovi i proizvođači:
Inside by Ećo, Alma Ras, Bontex, Empress, Treehana i Marko Feher, čime je naglašena snaga domaće modne industrije i saradnje u zajednici.
Snaga zajednice – ključ OREA priče
„OREA Art Market nije samo platforma za kreativce – to je prostor u kojem ljudi rastu, razmjenjuju ideje i zajedno stvaraju promjene,“ istakla je Senita Slipac, suosnivačica marketa.
Naglasila je da je međusobna podrška ono što OREU čini pokretom, a ne samo događajem – zajednicom koja živi održivost, humanost i kreativnost.
Partneri koji podržavaju viziju
Ovogodišnji partneri i sponzori uključivali su:
Visa (platni partner), UniCredit Bank, Telemach, Porsche Sarajevo, Crvena Jabuka, Leda, Manuel Cafe i Gama Security.
Institucionalnu podršku pružili su Ministarstvo kulture KS, Općina Centar i Eko život, dok su medijski partneri bili Klix.ba, RSG, Antena, te časopis Ljepota i zdravlje.
OREA Art Market je ponovo pokazao da se promjene ne dešavaju slučajno – one se stvaraju zajedničkim radom. A ova zajednica to zna raditi više nego dobro.
