U Franck Experience Store Sarajevo sinoć je održano poslovno umrežavanje pod nazivom ‘Summer Networking Night’, organizirano u suradnji eCommerce asocijacije u Bosni i Hercegovini i Hrvatskog poslovnog kluba. Više od 50 poslovnih partnera i saradnika okupilo se kako bi jačali veze, razmjenjivali iskustva i poticali suradnju u opuštenoj atmosferi.
Podrška razvoju poslovnih veza
Cilj događanja bio je omogućiti sudionicima da se povežu, razmijene savjete i stvore nove poslovne veze koje će pridonijeti daljnjem rastu i uspjehu poslovne zajednice. Gosti su uživali u ugodnoj atmosferi, razmjeni ideja i korisnim razgovorima, što je doprinijelo širenju mreže kontakata i jačanju poslovnih odnosa.
Važnost neformalnog umrežavanja
Orhan Gazibegović, predsjednik eCommerce asocijacije u BiH, istaknuo je važnost ovakvih događanja: “Ovaj događaj nam je omogućio da se povežemo u manje formalnom okruženju, što je ključno za izgradnju jačih međusobnih veza i efikasniju suradnju među članovima i partnerima.”
Poticanje inovacija i suradnje
Kristina Duno, generalni sekretar HPK-a u BiH, naglasila je: “Ova inicijativa savršeno se uklapa u našu misiju jačanja poslovne zajednice kroz umrežavanje i razmjenu znanja. Druženja poput ovog omogućuju dublje povezivanje i efikasniju suradnju, što je ključ za dugoročni uspjeh.”
Podrška i angažman partnera
‘Summer Networking Night’ podržale su kompanije Ledo i Franck, čime su dodatno obogatile večer svojim proizvodima i logističkom podrškom, pridonoseći uspjehu događaja i daljnjem razvoju poslovne zajednice.
Ovaj događaj je pokazao da su inicijative poput ovih ključne za jačanje profesionalnih veza, poticanje inovacija i suradnje unutar poslovnog sektora. Planira se organizacija sličnih okupljanja u budućnosti, nastavljajući podržavati razvoj poslovnih veza i zajednice.