LRC Bonitetna agencija, u sklopu projekta “Pouzdanost 2023/24”, uspješno je organizovala peti po redu poslovni susret pod nazivom “B2B Pitch Battle”. Ovaj jedinstveni događaj, takmičarskog karatkera, koji se održao u predivnom ambijentu restorana Bakarni lonac u Brčko distriktu BiH, okupio je predstavnike iz različitih sektora, omogućivši im da predstave svoje usluge i proizvode, te pokažu prodajne vještine pred stručnim žirijem i publikom.
Takmičenje u dvije faze: Prezentacije i panel diskusija
Takmičenje je bilo podijeljeno u dvije faze: prezentacije učesnika i panel diskusija. Učesnici su imali po pet minuta za predstavljanje svojih kompanija, a potom su odgovarali na pitanja žirija, čineći atmosferu dinamičnom i inspirativnom.
Brčko distrikt kao strateška poslovna lokacija
Gradonačelnik Brčko distrikta, Zijad Nišić, otvorio je događaj naglasivši važnost Brčko distrikta kao dinamične i strateške poslovne lokacije, te važnost ovakvih događaja koji unapređuju saradnju u privrednom sektoru.
Značaj projekta “Pouzdanost” za jačanje tržišta
Događaju su prisustvovali i predstavnici Privredne komore Brčko distrikta BiH. ,,Privredna komora Brčko distrikta sa zadovoljstvom pozdravlja ovakve događaje koji promovišu duh preduzetništva i vještine koje su ključne za uspješno bavljenje biznisom“, istakao je predsjednik Aleksandar Vujičić u svom obraćanju.
Jadranka Kuljanin, generalna direktorica LRC Bonitetne agencije, istakla je značaj projekta “Pouzdanost” koji je posvećen jačanju bonitetno pouzdanog tržišta u Bosni i Hercegovini: ,,Naša misija je da kompanijama pružimo platformu za međusobno povezivanje, razmjenu ideja i poslovno jačanje, a B2B Pitch Battle je prilika da to ostvarimo na praktičan način.”
Pobjednici i priznanja
Događaj je također bio prilika za dodjelu posebnih priznanja. Ljubomiru Periću, menadžeru Gastro Bakarnog lonca, uručeno je Priznanje bonitetne pouzdanosti, čime je potvrđena stabilnost i kvaliteta njihovog poslovanja.
Stručni žiri, kojeg su činili Tomislav Bošnjak (izvršni direktor kompanije Energo Solar), Vedran Tičić (suosnivač agencije FOR FIVE) i Harun Šabanović (nagrađivani preduzetnik i projekt menadžer), ocjenjivao je učesnike na osnovu njihove kreativnosti, prodajnih vještina i prezentacije.
,,Svi takmičari su se istaknuli svojim inovativnim pristupima i strastvenim predstavljanjem, što dodatno obogaćuje našu poslovnu zajednicu. Uvjeren sam da će rezultati ovog događaja imati dugotrajan uticaj na razvoj našeg privrednog sektora“, rekao je Šabanović.
Prema ocjenama stručnog žirija treće mjesto pripalo je kompaniji SECTEH IT-Solutions, drugo mjesto odnijela je kompanija Printex d.o.o., a prvoplasirana je bila kompanija cargo-partner.
,,U razvoju poslovanja, komunikacija sa svim uključenim stranama je vrlo bitan faktor. Prilika da učestvujemo u ovakvoj vrsti takmičenja, je vrlo interesantan i efektivan kanal komunikacija, za postavljanje baze budućoj široj poslovnoj saradnji. Čestitke organizatorima“, izjavila je Sanela Kovač, Global Network Development Manager South East Europe kompanije cargo-partner.
Prema ocjenama publike pobjedu je odnijela kompanija Platinium. ,,Nevjerovatno simpatična, sasvim drugačija ideja koja je okupila poslovne ljude iz različitih branši poduzetničkog svijeta i definitivno nešto novo, vrijedno svake podrške. U ime “Platinium” tima želim da se zahvalim na ukazanoj prilici jer je zaista čast ali i izazov stati ispred mnoštvo uspješnih ljudi, na nešto drugačiji način, predstaviti svoju kompaniju i osvojiti najljepšu nagradu, a to je nagrada publike. Veliko hvala. Organizatorima iskrene čestitke i divno je što ste uistinu drugačiji u moru istih“, kazala je Emina Altumbabić, poslovni sekretar društva, Odjel za pravne poslove.
Najbolje plasirani takmičari osvojili su vrijedne nagrade, uključujući ekskluzivne poklone kompanije DMF Office, satove kompanije Goldtime, te jednogodišnji pristup LRC platformi.
Panel diskusija o važnosti brendiranja
U sklopu događaj održana je i panel diskusija pod nazivom „Izgradnja bredna: Snaga identiteta“, a tokom koje su svoje iskustvo o ovoj važnoj temi podijelili članovi stručnog žirija i Mirko Blagić, Glavni agent prodaje, Direkcija za prodaju kompanije m.
Projekat “Pouzdanost” nastavlja sa susretima
Fatima Nikšić, direktorica marketinga LRC Grupacije i projekta „Pouzdanost“, naglasila je važnost povjerenja kao ključnog elementa uspješnog poslovanja: ,,Slogan projekta ‘Uzdaj se u pouzdanost’ nosi simboliku zlatne boje, koja predstavlja neprocjenjivu vrijednost povjerenja – kako među partnerima, tako i u širem poslovnom okruženju.”
Projekat “Pouzdanost” nastavlja da gradi mrežu poslovnih veza kroz slične susrete širom Bosne i Hercegovine, a naredni je planiran za 30. septembar u Tuzli. Kruna završetka godine projekta je centralna gala svečanost koja će biti održana 20. novembra u hotelu Terme Ilidža, Sarajevo.